CONNECT KİMDİR?

CONNECT KİMDİR?

CNT İletişim San. ve Tic. A.Ş.


Dış Kaynaklı Çağrı Merkezi Hizmetlerinde
En Kaliteli Çözümler İçin En Verimli Yol
CONNECT ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ


Connect Çağrı Merkezi Çözümleri, 2005 yılında bu sektöre uzun yıllar boyunca eğitmen ve danışman olarak hizmet vermiş iki ortak tarafından kurulmuş, 2008 yılında Sistaş Sayısal İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından satın alınarak dış kaynaklı verdiği hizmetlere; ileri teknolojisi ve müşteriye artı değer katan kalite ve profesyonel çalışma anlayışı ile devam eden bir çağrı merkezi şirketi olmuştur.


387 koltuk kapasitesi ile inbound, outbound, bordrolama ve Çağrı Merkezi Kurulum Danışmanlığı hizmeti veren Connect, deneyimli kadrosu ile sektöründe lider şirketlere Müşteri Hizmetleri konularında uzman yönetici kadrosu ile destek vermektedir.


Tekstil, telekomünikasyon, ilaç, teknoloji, gemi ve inşaat, bilgisayar, ölçüm cihazları, kozmetik, mağazacılık, güvenlik, yapı sektörlerine kadar çeşitli sektörlere açılımı mevcuttur.


Connect, bir çağrı merkezinin olmazsa olmaz bileşenlerinden olan stratejik planlama, iş süreci yönetimi, insan kaynağı ve teknolojik alt yapıyı bir arada ve eksiksiz olarak sunabilmektedir.


Connect Çağrı Merkezi Çözümleri kendisini, hizmet verdiği kurum / kuruluşlar için bir tedarikçi olmaktan öte kuruma değer katan bir çözüm ortağı olarak konumlandırmaktadır. Bu amaçla müşterilerine hizmeti başlatmadan önce, onların beklentilerini değerlendiren ve "eğer" senaryolarıyla olasılıkları öngörerek planlama yapılmasını sağlayan yarımşar günlük workshoplar düzenlemektedir. Bunun sonucunda çıkan iş süreçleri planlaması, uzun vadede oluşabilecek yeni modellerin kolayca hizmet kapsamına dahil edilmesini sağlamaktadır. Böylece Çağrı Merkezi faaliyete geçmeden önce tüm görev ve sorumluluklar, iş süreçlerinin kontrolü, sanal olarak test edilebilmektedir.


Call center’ların müşterilerine hizmet verirken göz önünde bulundurması gereken en önemli faktör kendilerini müşterilerinin hizmet ortağı olarak görebilmesidir. Bu amaçla Connect adını Süreç Odaklı Proaktif Planlama (SOPP) olarak belirlediği bir metodoloji tasarlanmıştır. Bu metodoloji ile; gerçekleştirilecek projenin her aşaması, çağrı merkezini arayanlardan gelecek firma / ürün / hizmet hakkında her türlü soru, istek ve şikayet karşısında yapılacak çalışma proje başlamadan önce en ince detayına kadar planlanır. SOPP ile hedefler ve roller net olarak belirlenir, operasyon hızlı ve eksiksiz olarak planlanarak zamandan ve maliyetten tasarruf edilir.


Bu metodoloji 6 adımdan oluşmaktadır:


  1. Strateji ve Kritik Başarı Faktörlerinin Belirlenmesi
  2. Süreçlerin Tasarımı ve Rollerin Belirlenmesi
  3. Kaynak Gereksiniminin Belirlenmesi
  4. Operasyonun Planlanması
  5. Operasyonun Gerçekleştirilmesi
  6. Sürekli Gelişim ve İyileştirme

Bizi aramadan Çağrı Merkezi seçiminizi yapmayın..